BILLING software pro daňové poradce, advokáty,
účetní, auditory, projektanty, IT konzultanty...

WEB software, který běží v CLOUDu nebo na serveru zákazníka.

MARKTIME je řešení pro vykazování, vyúčtování, reporting
a plánování duševní práce na vašich projektech.


MARKTIME oceňují především ti, kdo potřebují pravidelně generovat
vyúčtování duševní práce s podrobným rozpisem fakturovaných služeb.

Testimonial Veronika Odrobinová
GT Legal, advokátní kancelář

"S MARKtime pracuji v zásadě každý den při vykazování času na klientských projektech a řízení kanceláře. Oceňuji především jednoduché ovládání, možnost individuálního nastavení dle našich specifických potřeb a velmi rychlou reakci on-line podpory."

Testimonial Eva Šaffková
Účetní a daňová kancelář MatiDal s.r.o.

"MARKtime je pro naši kancelář klíčovým nástrojem k fakturaci a sledování efektivity všech zakázek. Jeho nastavení a ovládání je komplexní, ale i přesto pro běžného uživatele intuitivní a rychlé. Velkým plusem je také přehledné ukládání dokumentů, které využíváme pro evidenci smluv s klienty. Díky flexibilní podpoře nikdy není problém splnit naše individuální požadavky."

Testimonial Lukáš Makara
Highgate Law & Tax

„MARKTIME pre nás predstavuje komplexný, ale zároveň prehľadný a intuitívne ovládateľný nástroj na vykazovanie úkonov a ich následnú fakturáciu našim klientom. Pracujeme s ním na každodennej báze a jednoznačnou výhodou je jeho prispôsobiteľnosť individuálnym potrebám našej advokátskej kancelárie. Vďaka jeho efektívnej funkcionalite nám šetrí mnoho hodín strávených nad internou administratívou.“

Testimonial Vojtěch Makovec
rutland & partners

„V naší advokátní kanceláři jsme vyzkoušeli opravdu hodně nástrojů na vykazování času, řízení kanceláře a fakturaci (včetně vlastního řešení na míru) a nakonec jsme naštěstí vyzkoušeli MARKtime. MARKtime je nejen jednoznačně nejlepší, ale zároveň vychází oproti obdobným nástrojům i cenově nesmírně zajímavě. Díky perfektní podpoře a pravidelným inovacím je pro nás MARKtime jasná volba i do budoucna.“

Implementováno ve známých kancelářích
Více referencí