Novinky


ISDOC.PDF
04.09.2024

Elektronická fakturace byla rozšířena o možnost vygenerovat fakturu (vyúčtování) ve formátu ISDOC.PDF.

Formát ISDOC.PDF používají účetní programy jako ABRA-FLEXI, Pohoda, Money a další.

ISDOC formát je univerzální a čitelný i pro roboty (nejen ty fakturační) a právě díky tomu dokážou ISDOC soubor načíst takřka všechny účetní a ekonomické systémy.

Technicky se jedná o běžný PDF dokument s připojenou (a neoddělitelnou) přílohou ISDOC souboru.

Věříme, že v řádu pár let bude ISDOC vrstva na tuzemských PDF fakturách očekávaným standardem.


Nové MARKTIME funkce
01.07.2024

V tabulkách úkonů/projektů/kontaktů/vyúčtování/dokumentů fungují nově klávesové zkratky pro funkci Barva záznamu.

Barvu záznamu můžete nahazovat i hromadně, filtrovat barvu lze logikou sloupcových filtrů.

Nové klávesové zkratky pro zahájení schvalování/vyúčtování.

V hamburger menu úkonu je nový odkaz na svázaný ceník fakturační sazby (menu větev "Vazby").


Opakované odměny
25.04.2024

Došlo k rozšíření funkcionality v modulu Opakované odměny.

Najdete nové záložky a v návrháři sloupců je sadu nových sloupců pro hlídání případných expirací a časových skluzů.

Přes funkci Hromadné úpravy již lze upravit částky (i procentuálně), textace, rozhodné datumy a další atributy předpisů.

Systém nově odesílá i notifikační zprávy o stavu generování/negenerování odměn.


Souhrny v tabulkách
22.04.2024

Přepracovali jsme funkci Souhrny v tabulkách.

Stačí přejet myší nad záhlavím sloupce a vybublá tlačítko .

Kliknutím zapnete souhrny v daném sloupci, dalším kliknutím ho vypnete.

Jedná se o velmi obecnou a silnou funkci. MARKTIME jsou především tabulky a zase jenom tabulky.


Archiv úkonů a optimalizace objemných databází
22.04.2024

V administraci najdete tlačítko Velikost a výkon databáze.

U některých zákazníků se už za více než 10 roků provozu začíná projevovat velký objem dat. Máme případy, kdy celkový počet vykázaných úkonů přesáhl 500.000 záznamů.

Tento nástroj umožňuje uživatelsky přesunout ty nejstarší úkony do databázově odděleného archivu.

Tím se uvolní zdroje databázového serveru pro další stovky tisích úkonů v budoucnu.

Nástroj slouží i k čištění přístupových a update logů.


Interní text úkonu
20.04.2024

Při vykazování vyplňujete podrobný popis (klientský text). Vzniká často potřeba zapsat i nějaký interní text.

Doposud to kanceláře řešili založením uživatelského pole pro entitu [Úkon].

Nově k tomu existuje přímo "tovární" pole. V nastavení sešitu aktivit najdete možnost nastavení pravidla pro interní text úkonu.

Díky tomuto rozšíření můžete s interním textem pracovat snadněji i v rozhraních pro schvalování a vyúčtování.


"Úzká" Tabulka a rychlá změna rozložení panelů
15.04.2024

Pokud se přepnete do režimu Levý+pravý panel, objeví se v levém panelu Tabulka se sadou několika málo sloupců.

Nově se nad úzkou Tabulkou nabízí možnost vybrat si i výchozí šablonu "široké" tabulky.

Samozřejmě můžete si ručně upravit sadu sloupců v každé tabulce, případně si vybrat nějakou nasdílenou pojmenovanou Tabulku.

Pokud přejedete myší nad záložkou vlevo nahoře nad Tabulkou, vybublá odkaz pro rychlé přepnutí režimu panelů.


Finanční plánování
08.04.2024

Uvolnili jsme nový modul Finanční plánování.

Jedná se o evidenci plánovaných výdajů a odměn v projektech nebo úkolech s možností jejich překlápění do realizace.

Ambicí je možnost srovnávat finanční plán a kapacitní plán s reálně vykázanými a vyúčtovanými úkony.

V hlavním menu najdete odkazy [Finanční plány (FP)] a [FP statistiky]. Pro přístup do modulu je třeba to povolit v aplikační roli uživatele.


Změna typu faktury
08.04.2024

V kartě faktury nebo v hromadných úpravách vyúčtování je možné změnit typ faktury.

Novinka je, že pro změnu tohoto klíčového atributu se Vám zobrazí extra dialog.

V dialogu se potvrzuje, zda společně se změnou typu se má aktualizovat i hlavička o vystavovatele faktury, případně změna měny faktury nebo změna DPH režimu.


Hromadné odesílání faktur a příloh
08.04.2024

Nad tabulkou vyúčtování v menu [Vybrané záznamy] najdete nový odkaz Hromadně odeslat elektronickou poštou.


Odeslat elektronicky fakturu
08.04.2024

Funkce Odeslat e-mail u faktury už automaticky vygeneruje odpovídající PDF doklad a přílohu + případně elektronický podpis.

Doposud toto fungovalo pouze u funkce [Sestava dokladu].


Hromadné úpravy
08.04.2024

V menu [Vybrané záznamy] nad tabulkou záznamů najdete odkaz Hromadné úpravy.

Praktická funkce, pokud potřebujete hromadně změnit atributy z karty projektu/klienta/faktury/dokumentu/úkolu/uživatele.

V hromadných úpravách najdete hodně vychytávek, které ušetří čas.


Fakturační poznámky
08.04.2024

V kartě projektu a klienta projektu máte možnost zapisovat tzv. "Fakturační poznámky" přes Notepad.

Jeden projekt/klient může mít více fakturačních poznámek, které se objevují i v centrálním přehledu notepad poznámek (odlišeno zelenou barvou).

Cílem je, aby fakturační poznámky viděl uživatel při schvalování a vyúčtování úkonů.


Notepad obsah na první záložce
08.04.2024

Ve formuláři notepad záznamu je nová zaškrtávací volba Připnout na první záložku.

Pokud je zaškrtnuto, bude se notepad obsah ukazovat na první záložce v detailu projektu/klienta/vyúčtování/úkolu.


Konfigurace QR platby na dokladu faktury
08.04.2024

V nastavení typu faktury máte možnost definovat, zda se má generovat český nebo slovenský typ kódu.

Dále je možné zvolit, zda se jedná o QR platbu nebo QR fakturu a zda explicitně uvádět datum splatnosti.


Kvalifikovaný elektronický podpis na faktuře
08.04.2024

V nastavení hlavičky vystavovatele faktury je možné nahrát PFX soubor s kvalifikovaným certifikátem.

Cílem je, aby se na PDF faktuře objevil pravý elektronický certifikát.


Import bankovních výpisů
08.04.2024

V hlavním menu najdete nový odkaz [Import bankovních výpisů].

Na úvod jsme přidali podporu obecného formátu GPC a FIO API bankovnictví.


Doplňkový filtr nad tabulkou vyúčtování
08.04.2024

Nad tabulkou vyúčtování najdete rozbalovací volbu pro rychlý filtr podle stavu neuhrazenosti a podle druhu zámků ve fakturách.


Kalendář jako widget
08.04.2024

Na dashboard stránce najdete nový Widget "Můj kalendář". Jedná se o zmenšenou verzi měsíčního kalendáře pro vykazování hodin.


Dashboard rozhraní
08.04.2024

V tabulce uvnitř Widgetu již funguje dvojklik pro rychlé otevření detailu/karty záznamu.


Můj outbox
08.04.2024

V menu [Můj profil] najdete nový odkaz Můj Outbox. Zobrazí se Tabulka poštovních zpráv, které jsem odeslal v MARKTIME.

Můj Outbox najdete i na dashboard stránce ve formě widgetu (skupina widgetů "Já").


Uživatelská Excel záloha
05.04.2024

V administraci najdete tlačítko Záloha dat. Zde vytvoříte uživatelsky čitelnou zálohu dat v nejběžnějším formátu XLSX rozdělenou do 10ti listů.

Není od věci si občas vyrobit svépomocí zálohu. Nevěřte IT správcům, že mají zálohování 100% pod kontrolou :o)